Work it Baby! ;)

Nu jävlar är jag taggad för Work out baby ;) Jag ska få den där kroppen som alla kvinnor vill ha! fläsket ska bort och ersättas av rena härliga muskler... blablablablaaaaaa

Nej men helt ärligt, jag är riktigt peppad! Gymmet på 1 ½ timme, ska nog slänga på mig träningskläderna redan nu och börja peppa med vatten. fy tusan också att jag är lite krasslig i halsen och låter som whiskeytanten efter ett hel röjj med gubbarna..
Nej kör nog bara styrka nu på morgonen, sen får vi se vad som händer senare idag
;)


Skulle nog kunna tänka mig at byta kropp med Miranda Kerr, lr vänta nu vad jag svamlar, bara kroppen? Jag byter nog ansiktet och håret också nu när jag ändå är igång!

Tycker att det borde vara olagligt att vissa vinner så höga pris i genlotteriet, jag är butter men leer ändå ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0