trooho

Hann nog läsa 2 sidor igår och sen somnade jag :D Riktigt skönt kan jag lova er!
Imorse har jag mest struttat runt här hemma, diskat, rensat i hallen, dammsugit, städat rummet, vart ute med molly.. Ja såna där saker som är sköna att ha gjort klart direkt! 

Men sen ni, sen har jag letat fram en pilatesboll (heter det så?) Nå iaf så hade vi en sån i förrådet.. Drog fram min fina bok jag fick av Oski i födelsedagspresent förra året, och provade på några övningar och jag kan säga att jag är frälst! Man känner verkligen hur musklerna arbetar, så nu ska jag lära mig några övningar hemma och sen ta dem till gymmet.. :D Nu ska jag ta och äta lite gröt och lösa korsord sen blir det sjöpen för träning :)


Idag är jag iaf glad! än så länge :)



Förresten, inte direkt drömvädret ute, när man har hund.. måååste hon verkligen kissa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0