Torsdag

Jag tycker personligen att jag har varit väldigt duktig idag..
Jag har
* Jag har väckt Axel, gjort frukost, skjutsa han till skolan.
* Jag har sminkat mig (!)
* Jag har slängt tvätten i tvättmaskinerna
* Jag har sökt jobb på 2 ställen.
* Jag har lämnat igen en bok som jag lånade i oktober (dock lånat om)
* Jag har hängt upp tvätten på tork.
* Jag har ätit lunch.
* Jag har skottat fram skotern
* Jag har tagit kort på skotern.
* Jag har rastat Molly.
* Jag har stryk kläder.
* Jag har hämtat Axel.
* Jag har varit social med Jakke.
* Jag har lagat middag till alla.
* Jag har städat mitt rum

kom igen lite beröm va?

Jag har faktiskt bara sovit 2 timmar inatt. Förstår inte hur jag inte kunde somna igår.. otroligt frustrerande, men runt halv 5 så stängdes mina blå och helt ärligt 2 ½ timmes sömn är bättre än 0 timmars sömn! Dock försov jag mig men som tur var så ringde mamma och väckte mig!

Men grejen är att jag är barnvakt ikväll för att mamma ska på bio.. sååå hur ska jag lura lillebror i säng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0