this aint good :/

Vilket fint pass jag hade på gymmet idag! pressade magen det lilla extra och det kändes riktigt skönt =)
körde också 10 minuter på crosstrainern bara för att jag inte borde :)


När jag kom hem så har jag suttit vid datorn, sen pallrade jag mig upp för att laga mat och sen somnade jag som en klubbad säl efter att ha intagit lunchen haha

Lyckades kliva upp och nu sitter jag här och samlar krafter för att ta en snabb vända med Molly.. Sen tänkte jag faktiskt åka lite längdskidor. Blir ingen lång tur men nu tänker jag såhär.. Jag kan skjutsa upp på dom där längdskidorna hur länge jag vill.. Nu är det vinter, det är 1 + grad ute, skit samma om jag tränat tidigare idag, det är nu jag har chansen.....



Ser ni en tafatt tjej på spåret som inte har nån aning om vad hon gör så är det jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0