söndag

Vi kör väl en söndag också! en dag som har gått riktigt fort! vart och klippt Vickan, sen bjöd vi Lisa på lite kaka och kaffe, sen var det att åka till Gällivare.. Bussresan var jobbig, vill inte låta som nått jävla surkärring men det är jätte jobbigt när folk pratar i telefon, visst det går att slå på mp3:n men idag så ville jag läsa en bok.. Sen så var det ett ljud på bussen som lät var 3:de minut, lät som nån apparat där batteriet snart var slut, eller ett spel.. Höll på att bli tokig och funderade allvarligt på om jag fått tinnitus.. (det har jag inte fått, för ljudet är borta nu)
Men nu är jag hemma, har hunnit vika tvätt och nu ska jag snart ut med älskade Molly på en kisspromenad..
Guess what, sen slänga sig i sängen och längta tills det blir torsdag :D


joo kom på en grej, vi pratade om photoshop i helgen och att vissa redigerar bilderna och jag gör alltid om mina bilder som alla ser.. typ byter kontraster och det är helt enkelt för att bilderna blir mkt roligare och finare då! Men jag skulle aldrig göra min näsa mindre, eller ta bort kroppsdelar haha.. men lite måste man väl få göra för att bilden ska bli mer spännande? vi kan ta den här bilden som exempel :D


före & efter :) bara bytt kontraster

Nej ut med molly nu? tycker att det känns riktigt konstigt att behöva kolla på
En annan del av köping, helt själv :(  puss


Kommentarer
Postat av: Lajsa minellyy

En sån mössa ska du ha! du passar svin bra i den :)

2010-02-03 @ 01:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0