Sleten

Det blev Nex igår :O vilket slöseri med pengar men oj vad mkt folk! Jag förstår inte varför jag inte kan dansa.. Jag vill dansa men jag känner mig som en fullstädig idiot haha Så jag gick mest omkring och snackade med folk, men det var inte så många man kände där som inte dansade. nåja 2 timmar var helt okej och jag tog mig en trevlig promenad i skogen hem :) Riktigt skönt måste jag erkänna!

Dock har jag inte sovit så mkt i natt...

Nu håller mamma på för fullt med förberedelserna inför middagen vi har ikväll om 2 ½ timme. Stressigt, men det kommer bli riktigt trevligt och gott! Så nu ska jag åka till OK och köpa grädde.. Jag känner mig sleten, jag orkade inte ta bort sminket igår så jag ser ut som en panda med över sprayat hår!

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0