skärpning

alltså det här med att inte sova på hela natten är fjortisgöra men nu råkade det bli så här.. Jag försöker fundera ut en bra plan på hur jag ska lyckas hålla mig aktiv och igång utan att bli en levande mumie.. Jag har några ideér, japp underskatta mig inte! Men det känns dumt att skriva upp det här, för då kommer inget bli av!
Kan iaf säga att eftermiddagen kommer bestå av, hämta från skola, ge fika, skjutsa på träning, hämta från träning, ge barn mat...

Sen är jag free for bedtime stories ;P 

tycker att klockan ska bli 07.00 någongång så jag får kliva upp och göra lite frukost åt mig själv.. ska börja bli klar med mig själv nu framöver, innan jag väcker Axel. Tur att mjukstarten är sovmorgons tisdagen :) Inte för att det spelade nån roll idag hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0