Pust

Jag andas in.... jag andas ut... jag är sur.... En super viktig fråga till arbetsförmedlingen.. men jag har ingen handläggare.. dom skickar mig hit och dit, nu har min nya handläggare flyttat till Kalix och jobbar nu där istället. kul.. som tur är så svarade min gamla handläggare som jag hade i början av sommaren, i telefonen och hon ska försöka kolla om hon kan hitta nån ny... känns inte så kul att skickas hit och dit... jag vill ju bara ha ett svar på en enkel fråga..

Nåja, Ida var en ängel och tog med Axel på dundret, vilket jag egentligen skulle ha gjort.. Så jag ska iväg nu och åka längdskidor.. Vilket ska bli skönt! Nu är bara frågan, vilka skidor jag ska ta. mamma börjar babbla om vallade och ovallade skidor och jag förstår inte så mkt mer än blablabla.. Nu är det iaf dags för det nya livet, såg bilder på mig och den där dubbelhakan uppskattas då inte!

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0