piiicasa

uttryckte ju min besvikelse över att mitt Picasa 2 var borta.. Nå jag kikade lite nogrannare nu och hittade det igen, men inte Picasa 2 utan Picasa 3 :O Vad skall jag hitta nästa gång jag slår på datorn undrar man ju! nå jag klagar inte... Sitter och knepar där igen.. Ni kommer bli spyigt less på att jag gör collage av allt men skiiit samma det är ju min sida det här :)
Så jag tog lite bilder från resan som jag och pappa gjorde till Italien förra året, under nyår =)


Nu ska jag gå och göra nått annat. Är sjukligt trött så egentligen borde jag sitta här framför datorn för att inte somna men det känns jobbigt..
nej ni känner mig, jag kommer strax. tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0