ohno

Jag kan inte sova... såg nån film på Voddler (som förövrigt funkar perfekt) och sen har jag legat och bara tänkt..
Och alla vet hur Matilda blir när hon tänker.. tankarna vandrar iväg, det blir en saga och jag är så deprimerande och tänker alltid ut dåliga slut.. så då slutar det med att jag blir ledsen och helt plötsligt inte kan tänka nå mer för annars blir jag knäpp..

Bara jag som gör så? eller gör ni era slut lyckliga?

Annars så kan jag faktiskt säga att ni har en glad Matilda :) kommer inte ihåg när jag var såhär glad sist faktiskt, trist bara att jag är glad under en sån jobbig period... det är svårare då att visa att man är glad? hajja? Nej ni behöver inte förstå :)


En liten flicka :)

Jag och Bella har roligt på booken.. så där lagom att svamla på chatten som övertrötta brudar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0