nyår

okej då ska lägga in bilderna från nyår bara för att, men har inte så jätte mkt bilder men men :)
Kort och gott slutet på 2009 började med en kraftig bakfylla.. Vi var ut på onsdagen och kan helt ärligt säga, jag har aldrig mått så jävla dåligt i hela mitt liv.. kunde inte stå rakt upp, utan gick som en kutryggad quasimodo till toan och spydde några gånger i timmen.. Allt snurrade så fort jag ställde mig upp.. Det var först vid halv 4 som jag lyckades kliva upp, ställa mig i duschen.. sminkade mig lite oseriöst, klädde på mig, vi åkte till Gällivare, jag, jakke, Sonny och anton.. helt nyktertbakis och hungrig som få, det enda jag ätit (en halv macka) hade jag spytt upp. Hyrde hotell rum på Nex och började dricka där, gick lite segt men det gick ner :) dock var absolut inget öppet i mat väg så det blev en fin middag i form av kebabtallrik från Manuella ;)
Sen drog vi mot Jens och drack lite mer där för att därefter bege oss mot Björnfällan, men måste säga, jag kände typ ingen där :S jag kände mig iaf mest osocial och bakis haha :P men det var trevligt iaf! saknade bara den där köttbiten och såsen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0