nuudie

hallo torsdag, sitter här i min handduk och snokar runt på internet.. Ska snart ta och dra på mig nå vettiga kläder och sen städa upp lite här hemma... är barnvakt nu åt Axel för mamma har åkt på jobbet, och Axel ska följa med till Jokkmokk och vara hos kusinerna.... Just nu känner man sig mest trött, måste bli bättre på att gå och lägga mig tidigt nu.. för på tisdag börjar Axel skolan och då blir det ingen sovmorgon nå mer :( aldrig för mamma börjar även ett nytt jobb..vilket såklart är kul :)

Men nej städa, klä på mig?



julklappen jag fick av Carro.. kan säga att tvålen i mitten luktar så gott jag skulle kunna tejpa fast den på näsan! haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0