Nu vet jag

Nu vet jag varför jag inte vart på efterfest på länge, svar: man mår så jääävla dåligt dagen efter.. Igår var det en tyck synd om mig dag, ja verkligen, men jag kan ge ett knep till er alla, cola och pussar funkar bäst mot baksmällan ;)

Igår så låg vi mest och kollade på film, independence day, första gången jag såg hela filmen tror jag, så stor eloge till mig! :) Sen har vi mest nördat, jacob framför Tekken och jag framför bloggarna i 2 timmar ;D Sen drog jag på världens knäppaste film, shadow boxer, jag somnade tack och lov.. mjau

Idag har jag vart på en tripp hos Lisa, kan inte säga nått annat än riktigt skönt, jag tror det var bra för båda.. och nu har jag sålt in henne på att läsa snabba cash så jag hoppas hon håller vad hon lover och läser den nuuuuu

blablabla nått mer? fått med allt nu,, nu ska jag tjata och jacob så vi kan åka till gällivare nångång.. :)

kameran är död men jag lovar, den gick på högvarv i fredags, nått att se framemot eller inte, återstår att se :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

det tror jag också att det var! skönt o rensa luften ibland både på gott och ont. Lovar att ge boken en chans hehe bautakraampådig!:)<3

2010-01-10 @ 18:21:19
URL: http://lmnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0