Med handen på hjärtat

Helt ärligt, även om jag älskar min lillebror mest i hela världens så får han mig att vilja operera bort min livmoder så att jag aldrig någonsin kan få barn! Vilka hemskt jobbiga och onödiga diskussioner man kan ha med små barn och man känner hur hjärnan bara kokar och kokar och snart spricker den!!
Nu är vi iaf snälla på varandra och vi ser hur länge det håller, han har nämligen lämnat sin väska med gympakläder (rena) hos Linus som inte är hemma. Axel ska nämligen ha fotbollsträning idag och jag vet inte hur jag ska lösa detta..

Nu ska jag ta Molly ut för att kissa och sen blir det att hämta skoterkläderna från förrådet, blir nämligen tallholmen för att roa Lisa och Kenny :) Så jag tror det kommer bli riktigt kul ikv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0