luungt

Jag har hällt i ner halva honungsburken i min tekopp. Nu ska förkylningen bort! Har hunnit med en promenad med Molly i 30 minuter, vilken plåga men trevligt var det, lyssna på musik och drömma sig bort :D

På tal om drömma sig bort, sitter och tittar nu på allt och nu förstår jag! jag har blivit otroligt trög på sista tiden.. haha men det verkar underbaaaart och ikv ska jag verkligen snacka med "chefen"  Nej nu kolla vidare hehe
Sen måste jag städa upp för jag kollar på klockan och ser att freddan ska komma hit på mindre än 1 timme och jag sitter i pyjamas (ja jag hade pyjamas när jag gick ut med hunden)
 
Förresten, Molly har blivit matberoende, jag tror hon skulle kunna äta hela tiden om hon fick.. sådan matte sådan hund right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0