Lördag

Godmorgon lördagen.. har en perfekt morgon med datorn i famnen och looovemusic i öronen, nu är det bara mitt honingsteee som saknas, men jag orkar inte gå till köket..

Igår så gav jag upp vid halv 11 när det gällde dumburken.. Absolut inget att se på! så jag drog fram min Liza  Marklund och läste tills jag somnade =) Alltså runt halv 12!
Jag tror jag var den enda i Sverige som somnade så tidigt en fredagskväll.. iaf på booken.. Garanterat att Axel var vaken längre än mig :) 

men men vad göra idag?

Nå nu ska jag iaf kolla på hotellet mamma ska bo på nästa helg, hon är eld och lågor!

Kommentarer
Postat av: Lizi

Jag stängde av tvn vid 22.20 o somnade nog halv 11 :p hehe . var skit trött

2010-01-16 @ 11:34:03
URL: http://misslizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0