Kolla här!



Gissa?

Nej det var för lätt antar jag.. Jag ska börja plugga till taxitant ju! Taggad som jag vet inte vad, så sätter jag mig i bilen för att åka och hämta böckerna.. men hm vars ligger forellvägen? Slår på GPS:en, för att slippa höra på tantens tjat om "byt rutt" "byt rutt" så åker jag snällt hela vägen som hon säger.. Vars kommer jag då fram? jo till tallbacka skolan och där är det en vändplan.. Då smällde jag igen GPS:en och körde kosan mot södra mosebacke, (SJÄLV) för jag visste att det låg där någonstans... såklart så råkade jag gå in i fel hus men jag kom fram iaf.. det är det viktigaste antar jag :)

Kan säga att jag då började tvivla på om jag verkligen borde bli taxitant, jag kanske aldrig kommer fram till mina kunder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0