Kalaaas

Wiee allt går ju hur smort som helst! Alla är glada och nöjda, inte alls som jag trodde det skulle bli :P Jag har vart lite lekledare men dom gillade inte mina lekar men dom är ju bättre på sånt där än mig.. :)
Dock gillade dom inte riktigt mina val av kalas discolåtar som Macarena, cocojamboo hc Vengaboys.. dagens kids vilken sorg.. men tur att VI fick uppleva den underbara perioden av Spicegirl och alla härliga 90 tals låtar ;)

Nu är det 10 minuter innan alla ska hem och jag måste gå och städa snart.. Är hur trött som helst, kan säga att ljudvolymen inte direkt är så skön men men dom har iaf haft riktigt roligt dom där barnen och det är de viktigaste!


Fin tårtan från Vetehatten =)

gottebordet ;D

Axel hade nog druckit för mkt bål.. precis vad som brukar hända mig med.. släkt?

Dansa limbo :P

Snurra flaskan.. i deras ålder så pussas man visst inte utan då får man göra grejer som magplask i snön eller springa runt huset! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0