holabandola

Jag förstår inte hur jag kan känna mig så eländig! Jag är så trött att jag skulle kunna lägga mig på golvet och sova riktigt skönt hela dagen, och jag är så hungrig så jag hade kunnat äta upp en hel pizza...
Ändå har jag vart på promenad med Molly i kanske 40 minuter och verkligen sträckt på mig.. och jag åt en fin frukost med Axel runt 8 snåret..

Nej nu måste jag pysa mot gymmet om jag ska bli sådär schnyggg, anledningen till att jag slog på beroendemaskinen var helt enkelt för att morfar ringde och ville ha ett nummer som han inte hittade..

är lite fundersam.. vars tog picasa vägen nu :O det försvann :( typiskt! Kanske hittar det ikv!

 

Nya träningsskor hade vart fint. den vita modellen då :)

Kommentarer
Postat av: Bella

I början ringde dom mig också men sa till dom att dom redan hade ringt mig om det så då slutade dom. Det är ju bara reklam mail så det är inget farligt. Men jag raderar dom iaf, är ändå ingen nytta att öppna dom :) pussis!

2010-01-19 @ 15:59:34
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0