Hello my lovers

har spenderat min tid på riktigt nödvändiga saker kan jag berätta! Dock finns det såklart annat man kan göra men men.. 
 
Har även hittat en ny blogg som jag lär följa av en enkel anledning:  jag vet vem personen är och den är lite små pinsam men ändå helt hyffsad..
Har funderat mkt på det där med bloggar på sistonde, och det finns en blogg som jag stör mig på så otroligt mkt, för tjejen skämmer ut sig så onödigt mkt att jag tycker synd om henne.. allt blir bara fel. någon borde berätta för henne att ibland är det bäst att bara vara tyst..Nå jag rycker på axlarna, hon kommer lära sig när hon blir stor =)


Nu väntar jag och Axel på att mor min ska komma hem, sen åker vi direkt till Berit på palt middag och sen blir det 2 klippningar :)


Axel tyckte verkligen inte att jag skulle lägga upp den här bilden, ful, ful, ful haha
jag kontarar med att jag är sööööt som en sockerbit hoho
haha hur som helst hade jag och Bella en riktigt roligt den kvällen! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0