hahaha

har en Jacob som ligger i soffan och snarkar :P Var så kul idag när vi satt i soffan och kollade på tv, så kommer Axel hem med en kompis och säger så här: Det här är Jacob, han är shysst, men suger på call of duty.
haha jag dör vad roligt :P Har mest legat i soffan och blundant, känner nu hur trött jag är.. Det är första gången som jag sitter och kollar på TV mitt på dagen. kan låta lite otroligt för en som är arbetslös..
Kan säga att innan 13 idag så har jag

Skjutsat Axel till skolan (som vanligt)
hängt upp tvätt, mamma slängde i de imorse
promenad med Molly 30 min
vikt kläder
diskat
bäddat sängarna
åkt längdskidor 1 timme
duschat
handlat..

tycker det var effektivt, ska nog återgå till mysposition i soffan igen, men först ge Axel lite mellanmål =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0