Godnatti

jag är riktigt trött nu efter en trevlig dag, har hunnit med att gymma, handla, hämta tårta och strosa runt i affärer. kollade lite på rean dom har, men jag blev inte så imponerad.. Alltså har dom sålt rea kläderna för orginalpris börjar man ju undra.. så fula som dom är.. Men ibland kan man göra riktigt fina klipp.. men jag är ändå sugen på att köpa nått nytt tills vi ska åka, hade vart lite roligt. nåja får väl se =)
Imorgon ska jag då slappa, ingen träning utan bara ligga i sängen och glo film myyyys =) Sen kommer släkten från Jokkmokk hit plus syster med barn och man och då ska jag agera husmoder för mamma är i Kiruna :)
Sen blir det Jokkmokk för hela slanten och det blir kul ;D


Det var allt för mig, nu ska jag slänga av mig kläderna och lägga mig framför tv:n uppskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0