godnatt

Nu lägger jag mig framför kanal 6 och ser på into the blue.. hoppas på att somna snart så att det blir torsdag någongång... Helt ärligt gillar jag inte födelsedagar så mkt.. mamma blir så stressad över att det ska vara fint och städat, och man ska göra si och så.. så till slut blir det bara en massa tjaffs.. Perfekt hade väl vart fint, tyvärr finns det inget som är perfekt..

har förresten beställt en ny digitalkamera på netonet.. hör och häpna, första gången någonsin som jag beställer från internet.. Fick såklart lite hjälp av mamma.. det var jobbigt, det var svårt, men nu väntar jag spänt på att den ska komma..


 Vad tycks? lite mer än 800 kr.. skapligt pris..



hm depp ikväll med, tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0