fullrulle


Jag tycker ändå att jag lyckas fylla mina dagar rätt fint,
trots att jag är arbetslös. Ibland känns det som om jag inte hinner med allt :S haha vilka problem man kan ha!
Idag har jag iaf vart och gjort lite ärenden på stan, hämtat Axel, diskat och sånt..

Nu ska jag plocka upp i rummet innan mamma kommer hem. Jag förstår
inte riktigt hur det kan bli stökigt så fort igen? Det var ju hur städat som helst igår!

hmm nu säger Axel att han och Sebbe vill
till Stacken..
Varför skaffade jag körkort för? curlingsyrran ;D

kissses





Kommentarer
Postat av: elina

Man får fylla ut dagarna när man är arbetslös :D

2010-01-18 @ 20:05:42
URL: http://www,elina.jaxne.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0