frestelse

Satt och kikade på aftonbladet och såg att dom lagt ut 2 scener från Snabba Cash.. Var såklart tvungen att kolla.. Det är sjukt att filmen har premiär om 5 dagar.. Vill verkligen se den, men det är bara att vänta snällt tills den kommer till Gällivare :) Det jag såg av scenerna var bra och jag kände igen dem båda.. Dock känner jag att dom inte träffat huvudpersonerna alls. Dom borde ha andra skådisar och Joel Kinneman i all ära, men JW borde ha spelats av en annan person.. och om jag fattat rätt så passar inte Mrado alls in på den han spelas av..
Men även om jag dissar det så kommer bli en grym film! Nu ska jag sluta tjata om den förbaskade filmen/boken, jag lovar :D




Här är länken för scenerna på aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article6409599.ab


enjoy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0