Fredagsmys

Känns riktigt skönt med fredag kan jag då berätta! Råkade försova mig imorse, hur det kunde hända kan jag dock inte förklara för jag somnade innan halv 11.. Men jag är en utvilad tjej och har precis kommit hem från gymmet..
Nu väntar jag på att mamma ska ringa upp, ska tvätta idag igen men är inte säker på om sängkläderna skulle med i tvättkorgen.. hmm
Måste skriva ett schema över dagen, känns lite stressigt när jag har så dåligt minne, det bara rinner bort från min hjärna.. Men jag ska nog få allt överstökat snabbt, började nämligen på en ny bok igår och verkar riktigt bra! så att sätta sig ner i soffan och läsa hade inte vart fel! :)


känns riktigt konstigt att vara i Gällivare under helgen.. vad ska jag göra :S nåja ska slå Sandra en signal sen och se vad deras planer är för helgen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0