finamiddagensfröjd

Tjoho nu ligger man här en onsdags kväll och man måste tänkte minst 5 gånger för att förstå att det inte är lördag idag. Jag gillar sådan dagar!

Idag har vi haft middagen och det var riktigt trevligt att träffa alla och det bjöds på potatisgratäng, oxfilé och hemmagjord sås ;) Smarrigt värre! Sen hade mamma även gjort en kaka som inte alls var fy skam;)..
Nej mer sådana här middagar tycker jag, det behöver ju inte vara nått avancerat tycker jag, det är bara skönt att träffa lite andra människor! Carro hade även med sig sina barn Juline som är 6 år och en riktigt söt prinsessa som börjat gilla flickiga saker som väskor och sånt :) och Ebbe som är ungefär 8 månader, en riktigt charmprins, jag smälter, vilket sött barn! :D



Vet inte om jag säger rätt, men flambera? nåja, hon gjorde såsen och då skulle det brinna så ? :O

Salladen, skit gott! med valnötter och melon :)


Efterrätten, den ska egentligen se ut på ett annat sätt men lika god för det ;D

Nästan alla vid bordet :)


Ebbe, lilla prinsen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0