damnI'mgood



Nu är det såhär, Lisa har ett program på sin dator som heter Picasa 3 och där kunde man göra collage osv. Tänkte att jag också skulle installera det men så ser jag att har picasa 2 på min egna datorn! så nu har jag suttit i nån timme och försökt lära mig. Och helt ärligt så blev jag nöjd med collaget ovanför.. :)
Men det är mycket kvar att lära mig av det där programmet, men det enda sättet man lär sig på är att klicka sig fram..

Och hur som helst, snygga kläder va? Kom och tänka på Bershka och googlade lite för att se om dom hade nån hemsida och tänka sig det hade dom! Min fråga är nu: Finns affären här i Sverige? Nej jag tror fan inte det, i spanien finns den i både Barcelona och Madrid. Har även vart på Bershka i Italien, Rom.


Kommentarer
Postat av: Victoria

På cypern har dom oxå den affären :)

2010-01-19 @ 16:29:16
Postat av: matilda

ååh måste man kanske göra ett besök där med :P

2010-01-19 @ 16:37:47
URL: http://matildand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0