Coco jamboo

Jag förstår inte på mig, jag somnar till absolut alla filmer! Vi betalade till och med för en film igår på Voddler och ändå så somnar jag :(
Imorse så var man så trött att man höll på att dö, halsen var torr som sahara och snoret satt i halsen.. hoj hoj Har mest snorat hela tiden sen dess ;D

Nu får vi se vad som händer, nästa systemet gissar jag på men Jacob håller på med sitt ps3 grejjs :P boys boys men vi gillar dem ändå ;)

har förresten kommit på hm nyss att man kan lägga in bilder på arkivet så att man har bilder på bloggen när man inte är borta, jag är så smart! men kom på detta precis nu så, inga bilder :(


Kommentarer
Postat av: Lizi

Yes har en ny . Men är inte riktigt nöjd med designen . Vet inte riktigt vad det är men den känns tråkig på nåe sätt .

2010-01-08 @ 14:11:00
URL: http://misslizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0