blabla


Är på lite små dåligt humör, jag tror det är gräddens fel, den skvättade överallt.. har nämligen gjort våfflor till grapparna.. detaljer på hur dom såg ut behöver inte diskuteras.. Men jag är då glad att jag diskade eftersom.. nu har jag bara järnet att göra fint, plus mackjärnet då :)
Axel sitter då och spelar tv spel och får snart en kompis hit och jag ska nog slå på tv:n och roa mig med att mysa med Molly :)


Mamma är nämligen och roar sig i sthlm! hon som mamma tar över jobbet för på sjukhuset ska såklart sluta och då har dom lurat i henne att dom ska till sunderbyn, men i själva verket så har dom bokat flyg och allt till sthlm, sen ska dom bo på bernhotell och se musikalen Hairspray! låter riktigt kul, och mami förtjänar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0