baambaamkisskiss

hej jag vet att jag inte skrivet nått nå mer, men när det finns annat att göra så kan man lika göra det, än att sitta vid datorn :)

men nu kommer jag nog skriva lite mer nu när jag är hemma! Men jag försöker att göra så att jag slår på datorn för på kvällen för annars så blir jag fast vid den där jävla datorn hela dagen ;D men nån morgon så visar man sig väl här!

Min dag? alla i familjen försov sig till 12.30. Tanken var att vi skulle upp vid 10.00 och gå runda på stan, hinna med en massa saker osv... Panik, skulle vara på Thai kl. 13.00, men jag hann ;) dock åt jag inte.. anledningen: kostar 80 kr för en buffe där det finns 2 maträtter att välja på, och jag tycker inte ens om dem..
Sen har jag vart på banken och lagt in pengar på kortet :)
Sen satt jag på biblioteket ett tag och läste för jag väntade på mamma, hittade 2 böcker :) 

Mer då? när jag kom hem så började jag med fin städningen direkt! har till och med sköljt mina plastblommor!

Sen har jag också blivit med större TV ;) okej inget att skryta med för alla i Sverige har väl en platt tv förutom mig även fast jag har "ny" men jag tycker att min uppdatering är riktigt lyckad! Nu kan jag typ se på tv utan mina glasögon från sängen ;D



fiiint va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0