Utkast: Feb. 1, 2010

Får ett samtal av Axel idag där han berättar att han skadat knäskålen. Jag suckar och säger åt han att vara på skolan i någon timme till för att känna hur det känns sen... Jag vet att han överdriver som vanligt, det är väl ändå ingen skillnad på att ha ont i knäskålen hemma eller på skolan?.. nåja han ringer igen och jag hämtar han runt 1 tiden.. Jag säger snällt åt han att nu är han sjuk och då kan man inte spela xbox, för då ska man ligga i sängen och vila.. Blev jag populär? haha skulle inte tro det..
Vi har räknat lite matte, jag har varit ute med Molly och Axel ser på film... MEN nu har hans nya spel kommit som han fick i födelsedagspresent av mamma, men då råkade det vara PC ist för Xbox, så han har inte fått spela det än.. Vad han lider nu alltså! Jag har sagt att han inte får spela förrän efter 5... men man vet aldrig, jag kan ju råka ändra på mig, jag försöker få han att fatta att man tjänar på att inte tjata ;)


Är jag elak nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0