torsdag

Det har blivit varmare - 25 grader.. nej inte så uppmuntrande. Efter att jag var ut med Molly så tappade jag upp lite vatten i badkaret.. Och har bara legat där och funderat.. jag har kommit fram till en hel del.. Som att jag ska köpa en badkars kudde. Ni vet ett sånt där hjärta.. För jag måste anstränga mig hela tiden för att hålla mig ovan ytan.. är så kort. Men har jag en kudde så kanske jag inte ramlar ner så lätt? Sen ska jag även ha en bricka man kan lägga tvärs över badkaret, så man kan läsa utan att doppa boken, man kan lyssna på mp3. men kan äta mackor.. Ja man kan göra allt i badkaret!!
Sen när jag blir rik, då kan man ju inte läsa i badkaret, då ska jag ha värsta tv:n i väggen plus dvd. Sen ska jag såklart ha en steroanläggning där inne, mp3 funkar inte då.. men jag tror min hjärtkudde får följa med mig, trots miljonerna.. och det där med mackorna.. det löser sig med hemma hjälpen!


Vad ska man göra nu? sitter här och dricker lite på mitt te och är på allmänt trevligt humör.. kom på att jag glömde toalett mattorna ute på balkongen, ska bli spännande att se vilket skick dom är i.. kraaas!



jo jag ser ut som en orm som byter skinn.. I look like shit med andra ord.. vill tillbaka till värmen..:(


ps. kollat in Dalins blogg? man skulle kunna hänga jackan på hennes bröstvårtor.. I guess she's cold;)


Kommentarer
Postat av: cCicci

sv: jo det är jag som gör serierna

2010-02-25 @ 11:55:18
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0