tisdag!

Dagarna bara rullar fram, hoppas på att dom kommer gå i slowmotion nästa vecka :)
Idag har jag faktiskt vart ute och gått i över 1 timme, och tungt var det, plumsa i skoterspår är ju inte det roligaste. Men jag måste säga, det här har nog varit en av mina roligaste promenader någonsin! Min mp3 gick ju sönder igår och då provade jag min gamla, och där hade jag massor av gamla låtar! Ja ni förstår känslan :D Har varit nära på att börja gråta när mina älskade svenska hip hop låtar kom upp! åååh =) Alla dessa känslor, jag förstår inte hur man inte kan gilla sådan musik!!


Nu tänkte jag göra en macka och sen plugga lite...:)

får se om det blir nå gym idag, hade vart riktigt fint men hemma gym är också fint ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0