tiiiisdag

Redan över 13.00 :O  Det gick jätte bra att fixa bilen.. Vi lämnade in den hos Grönborgs. Sen gick jag från nedre kullen till mormor och morfar som bor på översta. Kan tänkas att jag frös när det var - 26 men jag höll på att svettas ihjäl, och då hade jag inte ens täckbyxor på mig.. Kan hända att man bott här för länge nu?

Sen har jag dammsugit och städat här hemma, har ätit en nudel lunch och har ägnat mina timmar åt att lägga in bilder på facebook.. Jag är rätt så less nu men som tur är så är jag klar! Kan hända nå mer bilder dyker upp då och då :)

Nu blir det dusch och sen stan för ärenden, kan säga att jag har hittat en parkas som jag är lite kär i.. men får se om jag ids köpa, nya leggings och linne blir det iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0