Snart sportlov

Snart har jag faktiskt sportlov. De ni. Jag kommer dock inte koppla av så mycket, för sportlov betyder att Axel är hemma och jag ska göra mitt bästa för att få ut han så mycket som möjligt.. På måndag så ska vi iaf på bio. Fast det vet han inte om än. Tänkte se Avatar :)
Sen kanske bowling någon dag? 1 dag tänkte jag iaf att vi ska åka och bada. Vilket betyder att Axel har med sig en kompis, dom åker i rutschkanan medan jag tränar och sen simmar..

Min mardröm är Dundret.. Axel har uttryck en önskan om att jag ska lära honom åka snowboard. Det är väl klart jag kan lära han! Frågan är hur vi ska komma upp i backen för jag kan nämligen inte ens åka lift upp utan att det blir ökänt i hela backen, konsten att åka i en lift med ett barn vill jag inte ens tänka på.. Men kanske Ida kan följa med? Jag ska fundera på det där..


Nu ska jag se om riset är klart. Jag tror det blev klart för 20 minuter sen, men det smakar inte klart.. Vad gör jag för fel? sist jag kokade ris så hängde jag upp påsarna i krokar, det var fel.. men denna gång finns det inga krokar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0