pics

Hallå måste säga att jag hade skit kul i fredag och jag mådde som en prinsessa hela lördagen!












På lördagen skulle vi göra fin middag.. fläskfile,potatisgratäng och vitlöksstekta champinjoner..
Fläskfilen blev torr, potatisgratäng badade i grädde och var inte klart och champinjonerna brändes.. Så går det när top chefarna Matilda och Jacob ska laga mat.. Jag poängtera att det var jag som gjorde potatis gratängen och champinjonerna så inte Jakke får skulden för det ;)
Vilken tur att vi handlade hungriga och hade 2 glasspaket, och en rabarberpaj. haha





fiiilm.nu!

Kommentarer
Postat av: evo

hjahah snygga bilder, å snus tänderna:P fan va äckligt när de blir brunt!! ;P hahah... på mig:P

2010-03-02 @ 04:46:44
URL: http://anilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0