oredigerat :D

Nästan så att jag slog en kullerbytta av lycka när jag fick mitt sms på gymmet.. Ditt paket har nu kommit!
Raka vägen mot OK, i min iver så öppnade jag det redan i bilen och sen mot expert direkt för att köpa minneskort :) För er som inte fattat så har min kamera nu kommit!


Så jag har små knäppt lite kort idag och jag tycker den är helt okej för att vara så billig och det är såklart stor skillnad när man har en ny kamera, alltid någon skillnad :) Så här får ni lite pics från när jag och Molly var ute på promenad och jag provade "snö" funktionen.. Har inte gjort om dom alls i photoshop som jag brukar så nu får ni själva avgöra vad ni tycker om kvaliten =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0