mysfrukost

Idag fick jag sovmorgon, Roger skjutsade Axel till skolan istället :) Men jag vaknade ändå vid 6 tiden av snoozen och sen höll jag koll på Axel tills han skulle till skolan :) Men nu är jag vaken och jag försöker förstå hur arbetslösa kan sova så jävla länge.. Jag mådde jätte dåligt när jag vaknade halv 10 och ville bara ramla ihop.. helt död, det hjälpte inte ens när jag var ute med hunden.. Sen är det ju jätte skönt med sovmorgon men man mår fan sämre.. kan det vara rutinerna? Somnade förresten före 10 igår också.. Galen kvinna..

Nu har jag precis ätit lång fil med grape. (det gick faktiskt) Och en rekordstor kopp med honungste :)

Nu ska jag mysa framför grey's, det är det näst bästa avsnittet i grey's historia.. kod svart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0