music

Nu är man hemma i Gällivare och det känns trist :( Bussresan var som vanligt irriterande men jag gav ett bra intryck när jag hade rätt namn på kortet och jämna pengar..

Har kommit fram till hur mkt jag verkligen älskar svensk hip hop. Jag tror att anledningen till att man fastnar, är för att dom innnehåller så många känslor. Det kan vara en arg låt, en låt om en kompis, om någon som dött, om någon som man är kär i om någon man saknar.. Ja om allt, och dom flesta har känt dessa känslor någongång så låtarna träffar en i hjärtat varje gång.

so here's one for you <3








Sista låten, kan gråta floder av den här låten så jag brukar undvika att lyssna på den..
men jag lägger upp den för farfar och faster och hoppas att ni fortfarande lever och har det bra där i Chile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0