Kapverde söndag

japp då börjar jag väl :D Vi började vår resa 8 på morgonen på söndag morgon, jag körde lite Kallax och det gick bra, inga krockar här inte! Väntan på arlanda var lång, ja riktigt lång. Jag vet inte riktigt hur vi fördrev tiden.. Men det hade nästan vart billigare att ta ett senare och dyrare flyg för vi åt med hela tiden och ni som käkat på arlanda vet att det inte är billigt!

Men kvällen var nog värst när affärena och restaurangerna stängde.. helt öde och kallt... Som tur var fanns det natt cafe som räddade mig med en kopp choklad och en varmmacka! väckte jacob också som låg och sov på nån bänk :)

ungefär så här kul var det på arlanda


sova,sova,sova.. Kan säga att det var inte bekvämt!

tomt!

tomt på 5:an

Väntade mest på att dom skulle öppna så vi fick lägga oss på dom sköna stolarna (skämtar inte)

Fast vår incident med skåpen var lite kul, när vi inte fick upp dem och var tvungna att ringa nån vaktmästare.. som var så var jag inte i skåpet då;)

Och vi hade ju faktiskt kiren med oss ;)

I boavista där vi släppte av halva flyget.. Där det blev fria platser till vår ö, så nu kunde jag och Jacob sitta bredvid varandra.. vilket vi inte fick vägen dit.

Vår Ö :D fan skulle ha ritat med paint hur vi gick från santa maria hem.. för det var ingen kort  promenad men härlig :D

Vårt gigantiska hotell! Kan säga att ön Sal är väldigt platt, och det finns knappt nå växter alls! rätt så fränt =)

Vågor

Kartan över hotellet, vårt är närmaste receptionen, 1121 :) men det är luuuung vi hade nära till baren vid receptionen ;)

lite av hotellet

Kolla missen jag gjorde! fan vad sur jag vart!

Så vi köpte flippisar och jag fick världens skavsår.. Så jag har gått omkring med tygskor halva vecka, för ballisarna var för små haha

Första dagen, vi hade precis kommit dit för 1 timme sen tror jag.

Blekfis :P

bästefterrätten, glass med varma persikor och spriiiiiiiiit, bara välja vilken flaska som ska ner ;D

Lite öle

min stekare ;D

Grease show första kvällen och det pinsamma är att jag var så trött att jag somnade på stolen mitt under showen haha kan säga att jag gick och la mig :P

Det var måndagen! Nu blir det lite rörigt tror jag men men det är över 700 bilder och 3 mappar för jäkla krångligt men jag gör mitt bästa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0