goooteborg

Igår började jag sakna Göteborg och pappa jätte mkt! Fick ett riktigt sug att åka dit men jag får nog vänta ett tag, pappa kommer ju hit den 28 mars med våra släktingar från Spanien, och
jag har ju inga pengar heller för Göteborg.. Men jag ska nog åka dit innan sommaren om jag inte har jobb då.. Kan säga att finns det
ett ställe som jag verkligen kan koppla av på, så är det hos pappa.
Vi kan verkligen slappa och inte ha dåligt samvete, eller så kan vi vara i farten hela dagen, utan att vi blir trötta :D sen blir det middag också på italienska klubben och det är så härligt att lyssna nära alla skrikeritalienska till varandra :D


:) Nu ska jag diska så att det ser hyffsat fint ut när Janina kommer hit för klippning :)


Kommentarer
Postat av: Sarah Gustavsson

Har varit jättedålig på att läsa din blogg, får försöka bättra mig (som jag alltid säger) :P

Tänkte faktiskt på när vi va hos din pappa nån dag nyss.. mysigt. Säg till när du ska dit nästa gång, man vet ju aldrig, om man kanske har tid så kan vi ju ses =)Även om det är en bit från mig så är det ju bra mkt närmre än till Gällivare. hehe

2010-02-26 @ 12:50:47
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0