gaaah

Vilken panik när jag körde till syrran.. kommer upp på parkas och upptäcker att halvljusen är sönder lr nått. Som alla vet så har dom tagit ner alla lampor där så det är becksvart förutom bilarna som möter en.. Usch det var så hemskt, visste inte om jag var på vänster eller höger fil, såg fan inget samtidigt som jag försökte slå på lampan men det gick såklart inte.. Jag borde ha stannat bilen och slagit på varningljusen lr nått men jag ville bort från vägen direkt, så svängde in vid rondellen och sen mot coop och första korsningen där...hittade inget fel alls, så körde sakta vintervägen till södra mosebacke.. Sen har Alex försökt hjälpa mig men han kunde inte lösa nått, vi vet att ena lampan hade gått sönder så då har väl andra också strejkat...Så jag har kört hem med dimljusen på och jag träffade inte polisen (yes)

nu ska jag slå på en film eller nått och somna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0