För det är sluuut på veckan!

Trött tjej... Kom på att jag måste åka till Ankis och köpa hundmat nu! Annars dör väl hunden eller nå..

Mamma har fått en utskällning av mig imorse.. Hon har nämligen skämt bort Axel med att skjutsa han att bommen varje morgon.. Slutade med gräl i bilen med Axel och jag lät som djävulen: Men vet du vad! Nu är Matilda tillbaka och jag skjutsar dig INTE till bommen!

bitchig brud men jag blev så arg att jag ringde mamma när jag kom hem och skrek: Varför har du bytt mina rutiner jag har? Förstår du inte att allt blir mkt jobbigare för mig? grrrrr

Vilken surpuppa.. Jag är sur nu med...nej mat till hunden nu sen måste jag vika kläderna för jag hann aldrig igår.. Mamma lurade med mig på stan.. (inte för att shoppa, utan för att handla mat)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0