För det är fredag! :)

Hallo idag står termometern på -27 men jag klagar inte för snart kommer det bli varmare tider!
Idag fick jag en utskällning där kring 6 tiden imorse pga min väckarklocka. Jag snoozar nämligen i över 1 timme och det är nog det bästa som finns. Tyvärr tycker ju inte min mamma och min lillebror att det är så värst kul! :)
Så där har ni ett plus med att bo själv.


Nu ska jag gå och borsta tänderna och dra på mig sockar sen mot sjöpen för att släppa av min käre bror.. Efter det så blir det kaffe på lassa.. (Sjukhuset)

pussochkramviärallajävligtbra

Kommentarer
Postat av: cCicci

sv: ne att paogram jag hhittat på internet

2010-02-26 @ 09:41:39
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0