fel?

Syster Carro ringde nyss och frågade om jag skulle med på gymmet, tvekade lite för jag var ju där imorse, men hon lyckades övertala mig! Låter man som ett helt psykad tränings narkoman om man tränar 2 gånger om dagen?

Kan säga att min dag har vart helt okej.. har pluggat, har sovit lite (inte med meningen såklart) sen har jag påbörjat min klädmake- over. Har nämligen tänkt att göra om lite tråkiga plagg som jag har i min garderob.. Men med min tur så hann jag sy 1 grej på tröjan och sen gick symaskinen sönder.. Mamma tror såklart att jag har vart där och pillat, men det har jag inte. Saker går sönder bara jag tänker på dem.. och så har det alltid varit :/

pussochkram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0