Black and white is the end of discussion




Papiljotter såhär på morgonkvistern är toppen, kan säga att det är mitt bästa skönhetsknep för tråkigt hår. släng in lite mousse rulla upp håret, sminka och sen är du klar.. stort plus för att du inte sliter ut håret.. när jag hade löshår så rullade jag alltid upp håret för att få lite finare självfall...


Man kan säga säga att jag vabbar, för just nu är det: vård av sjukt barn.. Axel mådde illa.. Och när man mår illa då ska man se på film! så nu åker Voddler fram och vi ska mysa järnet..

jag har förresten skottat idag,
hur kommer det sig att jag aldrig får se grannarna halka
när dom alltid får se mig ramla på rooompahn?


Kommentarer
Postat av: Albin

Haha =)

2010-02-25 @ 13:51:13
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0