blabla

Blev lite seg där ett tag men så drog jag på mp3:n, slog på bästa party låten, och började städa lägenheten! passade på att köra lite dancemoves för Molly, ja några vackra toner kom även ut från min mun och Molly verkar faktiskt uppskatta det! Vilken tur att någon iaf vill höra när man sjunger! haha Dock trodde hon att mitt yl betydde : Ska vi gå ut? Så hon vart helt crazy.. Sen har hon mest stått vid min dörr och tittat på mig när jag sjungt och kollat på mig med dom här ögonen : Vad gör du? Varför ska vi inte gå ut? du sa ju det? hallå, HALLÅ!!!

Nej jag har fixat köket så det är skinande rent, Axels säng är perfekt bäddat, min likaså.. Väskan är helt packad, och nu ska jag packa väskan för Jokkmokk.. Får bli nå överdrags byxor, tur att man inte måste vara snygg på marknaden.. Snart middag hos Carro och Tommy, trevligt! då får man pussa lite på Ebbe också =)



hahah blöj Molly! Kan inte sluta små skratta åt hennes elände :P

Vissa poserar med sina kompisar, jag poserar med min hund :O

Ungefär såhär kan hon stå och kollar stirra ut en, haha

Måste erkänna att Dollarstore är fint, 10 kr per skärp, tror även klämman kostade det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0