aloha

Har 100000 trilioner att beratta men jag hinner inte, klockan tickar pa datorn! Har en liten paus fran poolen just nu, kan saga att vi har gott omkring som 2 mumier idag, bakis och javligt! Legat och taktik vilat vid poolen och forsokt hitta non trost i livet.. Nu ska vi snart aka mot santa maria och kopa lite souvenirer och sen gar vi hem, strand promenaden och passa pa att leka lite i vagorna! det ar sjukt vackert har och sjukt varmt! manniskorna ar jatte trevliga och jag hade lett kunnat bo har!! kan knappt vanta tills jag for slanga upp bilder!

kakade forresten langust igar! en mindre variant av hummer! stor stekarna fran lappland! nej puss och hej skriver mer pa arlanda pa mandag! ville bara saga att jag lever och ar brun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0