Yey

En ny måndag och jag är glad! Dagen går fort som tusan på sorteringen och jag tycker att jag lyckats hyffsat bra där själv, bara tanken på att slå igång verket själv var lite läskigt, allt kan gå fel. Men fick lite hjälp av Oskar, tyvärr fick han en lite utskällning hehe men han var ju snäll och hjälpte mig! Annars har det flytit på bra, inget gick sönder men vi stängde av kanske 20 minuter tidigare för siktduken till -10 var sönder och det kom ut så grovt material.. så imorrn får reparna fixa det där, så inatt blir det väl maskinmekano som ska gå igång, bra och dåligt på sitt sätt. men det bästa är att jag kommer överens med maskinen, kändes lite läskigt att gå över till 980:n från en 120.. en vane sak som försvinner efter 1 minut och imorgon kommer det nog gå ännu bättre, har fortfarande lite svårt med skopan..

Visst var det intressant att läsa?

I helgen var det marknad och går nog bara beskriva som galen. åh herregud vilken helg och vilket svammel..haha nåja nu är den avklarad och det tackar vi gudarna för! :)

har förresten köpt Melissa Horn skiva nu, men bäst låten: långa nätter fanns inte med på den :(

Sen så köpte jag Keplers bok Hypnotisören. Började små läsa på den igår. Kan säga att jag blev eld och lågor när jag hittade den på OK. Lars Kepler är egentligen pseudonym för ett författar par som skriver böcker. och jag har hört att dom skriver varsin sida. dom sitter alltså i 2 olika rum och skickar den färdiga sidan med mejl till den andra och sen skriver den en sida osv. Hur fränt är inte det? Jag försökte se om jag såg nån skillnad i språket men det gick inte! Så nu har man nått att se framemot ;D

nej vi höres puss och snusk

Kommentarer
Postat av: Vikkan

Jag tänkte fråga om du hade köpt den eller om jag skulle bränna den till nästa gång du kom till jmk :)

2010-08-31 @ 16:04:43
URL: http://vikkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0